STORA OBEKANTA SIFFROR.

jag har nog gjort allt för att på ett så effektivt sätt som möjligt förbereda mig inför det här året. 2013. tvåtusen tretton. himla stort tal. bara siffrorna snuddar vid min tunga så känns avsmaken för det ovetande året djupt ner i hjärtkammaren. nästan flimmrar lite.
ja, så är det. att jag effektivt förberett mig och att 2013 är ett stort tal. 2012 kan tyckas ligga och flämta i samma viktklass men, nej.
2013 känns mer. känns större. störst i allt. det vet jag. kanske det är godtroget och blåögt av mig att försöka förbereda mig inför detta stora med planeringslistor nedladdade till min smartphone, linfrön och krusakli uppstapplade på någon slags pedestal som ett tydligt tecken på att jag är så himla nyttig och nya smart klädförvaringssystem.
Men hur förbereder man sig på att man just börjat springa mot vad som kan bli det bästa eller absolut värsta året i ens liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0