ATT KÄNNA SIG MAKALÖST OGLAMORÖST.

så här står jag framför spegeln och pumpar glammig 80tals rock. i hopp om att faktiskt känna mig lite mer glammig. lyxig. kanske glittrig och fantastiskt skimmrande. jag önskar så helhjärtat att jag var en sån person som, utan tvekan, skulle kunna slänga av sig den där sollkiga morgonrocken, kliva utanför porten i ett par sensuellt svarta minimalistiska trosor, som gör det möjligt att visa upp mina kurviga kurvor. en vit åtsmidande t-shirt, med toppiga bröst. ögon som glittrar i kapp med solen och härligt svall med carola vindar. men så är det inte. här lever jag i verkligehetens själförakt. här lever jag med ett helt landskap söderut jag inte alls beundrar. otoppiga bröst och bomullstrosor. så glamorös är verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0