FUNDERSAMMA FREDAGS FASONER.

jag är en sån där tjej som drömmer om att vara spontan och leva efter en "fånga dagen" filosofi. men egentligen så betyder planering & ordning a och o för min mentala överlevnad. jag är en sån där tjej som skjuter upp att raka benen tills det att ett synbart mellanrum skapats mellan jeansen och huden. och tills det att det är ok att byta ut ordet "hår" till "regnskog". jag är en sån där tjej som glömmer bort vad det var jag skulle göra under sträckan hallen-köket. jag är en sån där tjej som inte gärna går och lägger mig utan att stänga garderobs dörren. jag är en sån där tjej som kan fundera och disskutera med sig själv tillsammans med marit bergman som bakgrunds musik.
ja, jag är en sån där.

Kommentarer
Postat av: marina

sv. Åh visst sjunger han bra :)

2011-12-03 @ 10:43:16
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0