LAMPAN ÄR SLÄCKT. MEN HON ÄR SÅ SÅ SÅ TÄND.

I dagar, nätter och timmar har jag suktat, jagat och längtat efter ett paradis. Just nu sitter jag och tittar ner på detta land som ligger fint inlindat i silkes lakan i min ena hand. Såklart inte bokstavligt talat, men principen och ståndpunkten är självklar. Jag har erövrat och fångat en dröm. Och snart ska jag fånga ett äventyr. Långt, långt borta i ett land bestående av salt stänk, klara färger och varma solstrålar har jag mitt öde, mitt kommande lilla hem och mitt livsäventyr. Men ska jag vara ärlig, så har denna erövring aldrig känts närmre än vad den gör precis just nu.
jag älskar dig, kajsa elisabeth andersdotter söderberg. nu är det vår tur.


Kommentarer
Postat av: elin

rebecca du är så ofantligt vacker.

2010-09-18 @ 13:01:44
URL: http://elincessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0