RELATIONSHIPKARMA

Jag undrar om det är så att det som hänt i eitt tidigare förhållande med en person, kommer att påverka och hemsöka en i ett senare förhållande? Relations karma. Är det kanske så att vi alla samlar på oss karma under de förhållandena som vi har? Låt oss säga att jag har gått igenom ett jätte jobbigt förhållande med en chack-loser, är det då så att den skit jag fick stå ut med under den perioden kommer slå tillbaka, fast i form av, låt oss säga en underbar, solbränd och givmild brasilianare? Jag tror det är så. Eller jag hoppas det, för det kan väll för fan inte vara så att jag dragit på mig oturen att bara inleda förhållanden i den sämsta klassen? Jag tror att jag just kom på någonting mycket sannolikt. Relationshipkarma, please hit me with your best shot

 
worth loving for.
good music.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0