TELL ME WHERE TO GO - WITHOUT YOUR BUBBLEGUM TOUNGE.



Frustration. Fan också. Jag vet att jag ungefär är lika modig som en ohly utan kommunismen - zero - men ändå så slänger jag mig in i så störda situationer. Det är ju bara att ge upp, säger den ena mini-mannen på axeln. Den andra säger, köör på förfan Rebecca din jävla mes! Vad har du att förlora? Jag antar att jag måste lyssna till någon av dem. Hjälp mig adele.
Den optimala känslan har satt sina spår på mig. Beslutsångesten.

turn around and walk away. what i need from you is not reachable. but even though, at the end of the day my feelings for you does not go away. lose yourself, mister.  

Kommentarer
Postat av: Kajsa Nyberg :)))))))))))

fear is temporary, regret is forever. KÖÖÖR BA!

2010-06-24 @ 01:29:04
Postat av: wille

du lever bara en gång, Kör ! :)

2010-06-25 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0