Needy girl

Vilken är den värsta känslan som finns i hela världen? Jo, ångest. Ångest kan ju beröra alla möjliga känslor. Ångest för att berätta någonting eller för att vara med om en obehaglig situation. Idag har jag haft ångest. Över att berätta någonting som jag är fullständigt övertygad om att jag har rätt om. Men varför får man ångest över nått som man är säker på? Jag vet inte, men jag skulle vilja veta svaret på den frågan. Å andra sidan tycker jag att en av de bästa känslorna som finns är då man tar tag i sin ångest och får det överstökat. Nu har jag gjort det. Jäklar vad skönt det känns. Jag är så jäkla stolt över mig själv.
Fast varför har jag fortfaranade en gnagande känsla inom mig? stress tippar jag på. Av-stressa mig, tack!




Nu - plugg, Ovanligt? NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0