01:09

Jag bör egentligen ligga och sova för länge sedan, men istället så sitter jag bänkad framför datorn med en hel del plugg. Det känns inte riktigt så bra som man kan tro, men det är bara hålla ut, det är ju trotts allt så att jag ska gå upp snart.. fy ångest. Men vad gör man inte för en härlig fördjupning i Astronomi? -läses med en aning irritation i rösten-.
Tänkte skriva detta meningslösa nattinlägg, så att jag i framtiden kan komma ihåg hur ambitiös jag var (eller hur ambitiöst är det egentligen att sitta upp halva nätterna dagarna innan uppgiften ska in?) men men.


ps. jag tror att jag saknar lite att du ringer och pratar med mig. men det går inte att göra något åt, på ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0