BLOODY MARY

Händelserika torsdagar känns som en avvikare i vardagen, men idag damer och herrar har det varit håll-igång . Dagen t började med psykologi, alltid lika intressant och sedan följdes denna lektion med en håltimme på över två timmar. Under dessa två timmar hann jag och mina fina vänner med en del. Tanken var att vi skulle bege oss i väg och köpa lite glass, vilket visade sig vara lite kallt, men det blev ett litet stopp på vägen. Vid blod-bussen. Drama. Vi klev in och jag, s och henry (karin tyckte det kändes lite susspekt) bestämde oss för att göra en god gärning. Vi trodde vi skulle köra al-in men så hard core blev det inte, den här gången. Henry tyckte det var jätte kul att skratta åt mig som såg skit skraj ut. Det hade jag också tyckt. Sen blev det knäck glass. Kallt.

Kommentarer
Postat av: kajsa

all in for the blood bus! together we stand UNITED! hahah skoja. <3

2010-02-25 @ 20:21:24
URL: http://wordsanddesires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0