CIAO BELLA.

Jag undrar vad som kommer att hända om allt går som det ska och jag undrar vad som kommer hända om ingenting blir som det ska. Eller ska jag säga blir som det skulle kunna bli. Massor med bli, kanske och om. Men jag har ingen aning om vad som komma skall. Kanske är det bäst så. Jag har ingen aning om vad jag känner för det. Hur kommer det sig att ingenting, någonsin, och tro mig jag kan sätta mycket på spel när jag skriver detta.. blir som planerat?Vare sig det handlar om förstoppning, planer eller petitesser. Ibland stör det mig att det är på detta viset, men å andra sidan. Hur kul hade det varit om man hade den närmaste tiden planerad och skriven till punkt och pricka framför näsan? Jag tror jag måste fortsätt att leka den här återkommande leken. Det finns helt enkelt inget annat val. Nu ska jag äta stuvade makaroner och titta på när min karl dansar hula hula. Skämtosido. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0