WARNING, THIS IS A VERY DIRTY STORY.

Mitt i njutningen av stockholms sol, mat och fågelkvitter (läses; trafikbuller). Då jävlar. Då släpper k största bomben någonsin för mig, sofia och karin. Och jag insåg då att livet aldrig mer kommer att bli sig likt. Det här damer och herrar, är ta mig fan det bästa på länge. Det är så bra att jag vill knacka dörr och berätta för alla i kvarteret. Men det går ju förstås inte. Det här är en sådan historia som man bara måste berätta. Jag måste under tiden som jag skriver om detta, dova mitt eget skratt och försöka tänka bort pirret i magen som uppstår då man vet någonting så kul som det här är. Okey, here it goes. (obs! den är förfinad; lägg på massor av panik röster i storyn då du läser för maximal effekt)

En vanlig eftermiddag, då en bekant till k skulle ta sin matlåda och gå in i lunch rummet, så hör denna personen sina kollegor prata om någonting som uppenbarligen är extremt kul. Så personen tar då och slår sig ner bland sina kollegor, som nu är uppe i varv som bara den. 

Vad är det då dom alla pratar om? Jo, historian går såhär. En tjej kompis till en av kollegorna hade en kväll varit på krogen med några vänner. Under den här kvällen så blev hon super full och i samma veva som detta så tar hon med sig en kille hem till sig. På morgonen så vaknar hon av att hon kallsvettas, mår illa och känner sig jätte sjuk. Så hon sätter sig upp för att dämpa sitt illamående. Observera nu att hon och han har sovit med ryggarna mot varandra! När hon satt sig upp, så upptäcker hon det mest pinsamma, sjukaste och förfärligaste du kan tänka dig. Hon har magsjuke bajsat på sig. Vart tror ni bajset har hamnat? Såklart på hela killens rygg! Hon har alltså inte bara bajsat på sig, utan dessutom också bajsat på en annan person - ett one night stand! Paniken drabbar såklart henne, hon börjar gråta och försöker att inte må ännu mer illa. Killen vaknar av att hon vankar av och an i rummet och gråter. Han sätter sig då upp och frågar vad problemet är. Tänk er att ert nyvakna, super gulliga one night stand ställer dig frågan vad problemet är, sammtdigt som denna kollar på dig med världens valpögon - och du vet att du måste säga att du skitit ner honom! Förstaklassigt drama så det bara sjunger om det

Killen ställer sig upp och börjar gå mot henne för att fråga vad det är. Hon får panik, han har liksom inte sätt bajset. Så hon säger med världens panikröst; "vad du än gör, titta dig inte i spegeln!"  

Hur i helvete berättar man för någon att man just skitit på den? Åh gud jag tror jag svimmar så fantastisk är den. Awesome, fulländad, kickas, strålande, brilljant - kalla den vad du vill, den är helt enkelt bäst. Såklart inte för tjejen, henne är det mer än synd om - men själva händelsen går ju fan i mig till historian. Världsarvslistan för roliga händelser borde det finnas, denna toppar lätt! thanks to k, who told us this dirty story!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0