MOCADENIM

Vaknade upp av att solen kittlade i ögonen . Grabbar det är vår i sverige! Jag åkte tidigt tidigt in till stan för att fixa lite grejer på beyond retro och rätt som det var så blev det kväll .Jag har jobbat idag och hittat världens tuffaste mockajacka i pappas garderob - som jag idag använt flitigt . Lyssnat på winnerbäck under hela jobb-passet och jag kan lova er att jag har fått mycket beröm för att spela den inne i butiken . Utan överdrift så vet nästan varenda person som kommer in i butiken att det är just winnerbäcks platta . Lite lustigt tycker jag, jag menar hade det varit typ cher eller bruce springsteen, som alla också vet vilka det är - så är jag säker på att ingen hade kommenterat mitt val av platta . Men det är väll kanske för att han är svensk . Stolt ska man vara .    


sol i stockholm .






beyond retro idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0