AWESOME

Igår var jag med mina stencoola vänner på skiva. Vi hade det så jäkla kul, förfesten var awesome hos anna, skivan var hur spårad som helst, men efterfesten var dock inte så fantastiskt tillfredställande för den stackars trotoar som fick bära våra trötta, fulla fötter.  Nu är det dagen efter och jag skulle mer än gärna vilja springa in med huvudet i en betong vägg. Men nu skulle ju kanske inte det vara en sådär jätte bra idé. Längtar tills wille kommer hem, då jävlar ska han få höra på årets bästa händelse.


kat von d, axl rose, jag (va prinsessan madde, men tog av mig lite delar av min outfit), lady gaga och baby.


gaga and me .


gaga and m.j.

lånade av skolfest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0