ANNA MED STORT A.

Jag och anna har så otroligt kul tillsammans. Hon får mig att skratta som en galen apa och hon får mig att förstå vad ordet älska betyder. Hon får mig att vara mig. För att inte tala om hur mycket störda och underbara minnen vi delar med varandra. sicko . Som den där gången när jag skulle låna vingar till mammas maskerad av dig. Och hur får man hem ett par vingar från stället där du är, för att inte värka som stans största uber nörd/freak? Man tar dom i handen. Det tänkte såklart inte jag på då jag begav mig mot dig - så jag tog cykeln. Oh, big misstake. Detta ledde till att jag som du så glatt vet, var tvungen att att sätta på mig de rosa super vingarna och cykla hem. Själv. Uppförsbacke för uppförsback, genom ungdomars stora uppspätade blängande ögon och förbi förvånade hundägare. Ja, där cyklade jag, en sen kväll skrattande på min oranga cykel med rosa vingar på ryggen som rörde sig så fint i vinden. Baktungt var det. Men det gjorde ingenting att jag cyklade där själv och skrattade - för jag visste att du låg själv och skrattade i din säng. jag älskar dig anna .   


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0