ATT KÄNNA HUR KÄNSLAN KÄNNS.

så jag lade mig i badet. ångande och hett. det glesa täcket av skum formades och trängdes runt min kropp. svett pärlorna på pannan dök upp. de gör dom mest alltid. jag svettas när jag badar. när jag badar länge och med eftertanke är det för att slappna av. för att inte tänka och för att bara vara. jag tror att svett pärlorna på pannan är det som blir över. det som varit den påträngande stressen, det som nu lämnar mig. när man badar så hett att kroppens alla delar börjar dunka, nästan svida och sticka av värmen, då tror jag att kroppen är lycklig. då blir den som avdomnad för alla yttre påfrestningar. den lägger sig i ide för en stund. då är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0