REBEL REBEL, YOU'VE TORN YOUR DRESS.

min 9åriga lillebror är en rebel. eller, rebel och rebel, egentligen försöker han nog bara att hitta sig själv. jag tror det går bra. hans halvt pipiga röst studsar från vägg till vägg, då han dagligen sjunger i'm a barbie giiiiirl. han betraktar alla mina smycken med stora, nyfikna ögon & när jag har på mig örhängen med en diameter på cirkus fem cm, så viskar han i mammas öra, snälla mamma, kan jag också få ta hål i öronen. jag vill ha sånna där stoora. men alldeles nyss släppte han endå bomben. det som får mig att förstå att min lillebror inte är som alla andra små killar. han är väldigt 2011. när jag blir stor ska jag byta namn. jaha, okej.. vad ska du heta då? pedró fernandez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0