DEATHJAM

Jag är helt ur fokus. Jag orkar och vill verkligen inte stressa mer nu. Fan alltså, kan inte jag bara få ta studenten från min sketna grå skola som jag i tre år djurat mig igenom? Jag kan inte fatta hur jäkla underbart det kommer vara att få springa ut ur skolan den 3juni och bara inse att jag aldrig mer kommer att befinna mig där igen. Jag vill inte veta vad som kommer att hända framöver. Jag vill verkligen inte det. Men känner jag mig själv rätt, så är jag säker på att allt kommer bli så jäkla bra. En sak är i alla fall säkert och det är att jag ska leva. På riktigt denna gång. Lämna allt och lite till för att åka iväg och göra allt som jag vill. Lovely.  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

2010-05-05 @ 21:52:22
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oj shit, förlåt för den onödiga kommentaren ovanför!



Svar: Haha, det kommer säkert jag också göra, så i åså fall kommer jag joina dig med töntheten! Kommer vara så stolt över mig själv då. =)



Annars är allting bra med mig, kom hem för cirka en timme sen efter att ha varit ute med en kompis. Nu i slutet av 9:an har vi någon form av bal eller vad man ska kalla det som heter Trycket, och som äger rum på tisdag. Jag och min kompis planerade lite tills dess och hade jättekul. =)



Hur har din dag varit annars då? Förstår att det är otåligt nu inför studenten, själv känner jag detsamma inför skolavslutningen, men samtidigt vill jag inte lämna alla, absolut inte. Inte ens våra lärare vill jag lämna, de är en elit för sig! ;)



Kram!

/Beccy



2010-05-05 @ 22:17:22
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: simone

Det låter grymt bra! Gör det du brinner för och njut av livet :)

2010-05-06 @ 11:14:33
URL: http://fattybom.se
Postat av: Rebecca

Svar: Gud, jag kommer böla ihjäl mig! Det är ju inte ens säkert att man kommer hålla kontakten med någon i sin klass, eftersom de flesta ska till olika gymnasieskolor.. =/



Har du någon kontakt med någon från grundskolan?

Kram!

/Beccy

2010-05-07 @ 16:40:28
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0