DEEP BLUE SEA

Hemma. Känn dig som hemma. Har äntligen vaknat till, efter att ha varit fast ute på en stilla båt i två dygn med typ tvåtusen pers. Skulle egentligen ha kommit hem igår eftermiddag, men kom hem i morse istället. Drygt. Men kul har vi haft. När vi fick veta att vi inte kunde fortsätta vår färd mot gröna granna sverige pga av isflak, så fick jag först panik. Inte för att jag var orolig över att vi skulle vara med och skapa en efterfäljare till en av världshistoriens största succéfilm, utan för att vi låg stilla i ett område utan täckning. Och jag hatar verkligen att inte ha koll. Men men, vad skulle vi göra. Vi fick ju trots allt än extra party natt på köpet. Tur var väll det, för jäklar va kul vi hade. Men nu är jag trött som aldrig förr. Jag har sovit mindre än sex timmar på tredygn. Vi skulle idag kunna fixa en ny lag, att visa sig i allmänheten om man ser ut som jag gjort idag, bör vara straffbart - då det förmodligen skulle inneböra grava men för den som ser mig.


jag .


sofia .


suddigt. tk and her skull .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0