Start something new

Ett nytt år. Nya tag. Det startar jag såklart på bästa sätt, genom att vara sjuk. Men nu är jag så frisk som jag kan bli och är redo för den sista terminen innan jag ger mig ut och tar över denna halv gråa värld. Vad kanman då säga om 2009? Tre ord, hyffsat långa; svininfluensan, en kvackande Anka och en hel del underbara tider. Men jag är säker, ut i fingerspettsarna, att 2010 kommer bli ett riktigt bra år. Jag har det på känn och jag går efter den där underbara magkänslan man får vid bara de allra bästa tillfällena. 
Året kanske inte har börjat på det bästa sättet, med lustiga överraskningar och sjukdomar, men det kommer definitivt att sluta på det allra bästa sättet. Jag vill inte förvänta mig för mycket, men jag tror inte heller att jag gör det när det gäller detta. Och i oktober smäller det... 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0