Monday morning letter

Sådär ja, ny vecka. Jag hoppades verkligen att jag skulle få se lite sol, bara lite, nu på morgonen då jag klev upp. Men nej, den verkar inte vilja komma fram. Än. Dock ser man den blå himlen bakom alla tjocka grå moln, som jag snarare tycker passar in ovanför ett kraftverk i typ västra ryssland, som spyr ut föroreningar och tjock rök dagligen. Men igår var det sol och härligt väder, jag och anna gick på isen, trotts att vi båda egentligen är livrädda för det. Men men, vi överlevde ju oddsen trotts allt!


Dags att fixa allt för skolgång, mycket att göra idag, senare ska jag lägga upp 'weekly icon by Ricky' (påminner mig själv lite). 

later folk's 


pic h.dahmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0