MIDNIGHT LICENCE

Funderingar. Å så många. Men vart ska man börja? I vilken ände liksom? Here it goes. Hur kommer det sig att en del killar, vi kallar detta sega urval för x, inte förstår själva principen med en diss eller ett nekande? Jag tycker det där är lustigt. Jag skulle nämligen kunna sätta min högra tumme på att det är just dessa killar som också i förstahand försökt spela lite svåra, lite självständiga och lite för upptagna. Är det inte lustigt? Att den killen du tror ska vara svår att tämja, visar sig vara värsta mesen? Jag tycker det är kul, eller inte kul, för det är ju jag som tjej som får stå ut med det, men det är kul att se spelets regler och hur spel planen väcklas ut i verkligheten. Det är allt en liten del av era liv, huh?

Nåväl, fortsätt ni med ert räv-spel, vi tjejer är rätt bra på att komma med nya regler och tricks. 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0