LONELY LEOPARD LOVER.

jag sitter i min säng. aldrig har den känts så stor och fruktansvärt skräckinjagande som ikväll. jag bär leopard färgad långklänning och olika ringar på varje finger. en av dom ger mig en obehaglig puls i pekfingret, men jag vägrar ta av mig den, den är ju så fin. jag äter saltlakrits och dricker vatten ur flaskan du bar in. jag lyssnar på I Giorni av ludovico einaudi. jag låter tårarna rinna ner för mina kinder. bredvid mig står ljuslyktor som ger mitt rum ett varmt ljus, men utan dig här så känns alla ljus så kalla. inombords så svär jag åt mig själv och min svaghet och jag förbannar också att sj inte var försenat idag. jag förbannar också att din lukt sitter kvar på min kudde. nu är det officiellt, jag kommer aldrig, aldrig att somna inatt. min längtan till dig är som en elak tango i hjärtat som vägrar att sakta ner eller ta slut.
jag vill ha dig här nu. lyssna på pianot med mig. ät lakrits med mig. lägg ditt huvud i min leopard klädda famn. gör min säng lite mindre ensam och skräckinjagande. snälla, snälla, kom och gör ljusen lite varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0