om du vore mer som mig, då skulle jag gå ner på dig.

Nu sitter jag här med en halvfull resväska. Eller är den halvtom? Jag vet inte. Värt att tänka på. Så jag tar en minut, tänker lite på väskan. Dricker en klunk rödvin. Nej, jag ljög. Jag tar en klunk blåbärste. Jag har längtat så mycket efter den här stunden och nu är den här. Det är natten till den första dagen på min sista vecka i sverige på riktigt, riktigt länge. Jag har gått i skolan i tolv år och nu ska jag äntligen få göra någonting som jag verkligen vill. Och det känns fanemig helt underbart. Jag kollar lite på väskan igen. Jag kommer underfund med att den är halvtom, det är ju trots allt en hel del mer grejer som ska i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0