TOUCHING, DISCOVERING YOU.

I can't wait no more. When I close my eyes I feel your breath against my skin. You make my knees shake of exiting sweetness, but I don't eaven know you. It will not stop me.  
I imagine your taste. Salty. Like a saltydog. Not weird, just exotic. I guess it's the ocean making it's way to our skin. Feels like I'm lost in your unknown touch, smell, taste and whisper. Melting.
Lay beside me now, I'm to exited by this sweetness. Never stop, near or far away from eachother, I guess I could wait a bit longer. Never stop, never whatever. Måne.


Kommentarer
Postat av: cammie

- kikar in -

2010-05-07 @ 23:24:26
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Vi blandades ju till 7:an, så de jag har gått med från förskolan till 6:an har jag ingen kontakt med direkt. Vi hälsar ju och så i korridorerna när vi ser varandra, om ens det. :s Vet inte varför det har blivit så, men det är riktigt tråkigt om man tänker efter hur kul man haft med de personerna innan.



Jag sökte först samhäll, men gjorde sen omval i tisdags till estet bild och form. Tyckte att det passade mig bättre, jag gillar bild. Tycker det är jättehärligt på något sätt, men jag vet inte alls vad jag vill jobba med sen. Det är verkligen jättesvårt att fundera ut nu när man är 16, men en sak jag vet är att jag inte vill jobba på något kontor. Det verkar så tråkigt just nu, men vem vet, jag kan ju ändra mig. ;)



Kram!

/Beccy

2010-05-08 @ 01:57:02
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag tror verkligen inte att man är sugen på att fortsätta plugga direkt efter studenten. Har knappt lust att börja gymnasiet, är så trött på allt plugg, tyvärr.. =/



Jag funderar en del på vad jag skulle vilja göra efter studenten, kanske åka till London? Alla säger att folk är så trevliga där, sen lockar ju shoppingen också en del. ;)



Haha, ditt "värsta svar" var ändå rätt bra! Bra tips det där med att fokusera på vad man vill göra efter att man pluggat de där tre åren på gymnasiet, det blir nog en riktigt motivation. =)



Kram!

/Beccy

2010-05-09 @ 01:34:27
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0