till k.

Jag sitter i min stora vita säng med tårar i ögonen. Ensam är jag och borrar in tårna lite extra i det nybäddade vita fluff-täcket. Fast jag är ju egentligen inte ensam. Anledningen till att mina ögon fylls av tårar är för att jag tänker på den vackraste personen på denna jord, som råkar vara min bästa vän. Kajsa. Snart tre år har gått sen du och jag fann varandra, men det känns som en evighet. Det känns som om du alltid har varit med mig.
Hela jag fylls av glädje, förväntan och enormt mycket kärlek då jag tänker på allt som du och jag ska göra.
Jag är inte rädd för att mista dig som vän, vi är alldeless för säkra i varandra för det. Jag är rädd för att det inte finns tillräckligt med tid för att du och jag ska hinna göra allt vi planerar. Men när jag väl tänker efter så har vi ju all tid i världen. Inga konstigheter. Vi ska erövra världen. Och vi börjar med paradiset. Brazil.. hope your satefy belt is on.


jag älskar dig, k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0