my weekend in words.

I helgen så har jag njutit något oerhört av det fins, kort närvarande vädret. Jag har också gått igenom en mycket vild och hård natt med k, hehe. sorry girlfriend, but i will never be your man.   I lördags såg jag de första myggorna i vit ögat. Vilket resulterade i att jag idag går och kliar mig som en idiot på röven. Igår var jag med a och vi låg i min stora säng och pratade och beklagade oss över regnet. Fast åksa är ju trots allt ganska okej. 
Så fruktansvärt onödigt inlägg, men vadå. 
 

Kommentarer
Postat av: the smart one

its not unnecessary, when you get old and are an old whining lady all the time you will look back at this wonderful post with pleasure and think: ooooh i remember when lil k thought i was her man, oh god i miss her!

or no, dont miss because i will be right beside you.. in our big expensive apartment in bueinos aires or maybe in our beachhouse in porto de galinhas or in our artistic studio in london..who knows ;)

2010-05-24 @ 09:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0