WARNING

Hade det inte varit jäkligt bra om man kunde lämna typ stämplar på personer som man engång haft ihop det med, för att visa andra tjejer att, denna killen är suverän eller han är en idiot med stort i? Tänk va smidigt det hade varit, då hade man aldrig behövt ta risken att träffa a complete ashole - som dom säger i staterna. Jag och k pratade om detta och jag tror det hade varit så jäkla bra. Typ som en rangordning, 1-10. Tio står som värst och så vidare. Fast egentligen nu när jag tänker på det, man vill ju ta lite risker när man träffar en person, man vill inte veta allt och lite till om denna. Det kanske i och för sig inte är så kul med en helt förutsägbar kille. Inte så jätte spännande när jag tänker på det. Men jäkla bra idé i alla fall.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0