paint it black

Jag vaknade idag på morgonen av att min kompis anton halv skriker i telefonen, "men jag är baakis" och slår huvudet i kudden . Så jag sätter mig upp och kollar runt i rummet . Jag kollar ner på kudden och upptäcker att den engång ljusa kudden nu är aningen svart . Svart som lera, typ . Det är då det slår mig, att jag fortfarande kör hardcore stilen . Och klockan är halv åtta på morgonen, jag har sovit två timmar . Somnar om igen, men vaknar av mamma . Går då upp och kollar mig i spegel. Spegel, spegel på väggen där . . Nej inte riktigt en dag som denna . Nu ska jag tala om för er att det såg ut som om någon hade vänt upp och ned på en hink med sjögräs på mitt huvud och lämnat det där, lite halvt avdankat och med massa tovor . Charmigt, nej fy fan . Anna vaknar och upptäcker att hon sovit på sin vänstra arm hela natten, så den var urfunktion ett tag . Tänkte bara säga det - jag drar nu officiellt ett sträck över denna grå dag - paint it black .


i'm now a blackheaded girl .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0