köttbulle

Kommer hem och hoppar på en gång in i duschen. Pussar sedan på min lille-bror, som tycker jag är jätte jobbig. Sen när allt viktigt är gjort, då sätter jag mig vid datorn och ska kolla vad sveriges skönaste människa har disskuterat idag. Fast då blir jag lite avbruten, av min lille-bror, som säger "Rebecca jag har gjort mellis där nere som du kan få ta av". "Okej" säger jag och går till köket, lycklig över att inte behöva göra någonting själv. Och vad möts jag av, om inte en förpackning med kalla köttbullar. haha, hur söt får man bli. Det va lyx så det skrek om det för min 9-åriga lille-bror. Så ja, nu äter jag kalla köttbullar. Och fan gott är det.


nikki .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0