godmorgon sverige

Solen skiner, fåglarna kvittrar och vågorna kluckar. Nej, inte riktigt så nostalgiskt är det idag, men jag vaknade med solen i ögonen. Lustigt hur glad man kan bli av lite sol. Tänk, egentligen bör vi nordbor vara extremt deppiga, jag menar vi har ju i stort sätt bara sol 3mån om året, tänk va mycket gladare människorna bör vara i varmare länder. Det är jag övertygad om. I natt kollade jag på boston tea party, fan va roliga dom är. Då pratade dom om sol och visade ett inslag från 80-talet, då solariumet precis kommit till svea, en djupt brunbränd gubbe, om man nu får säga så, pratade om att han tycker alla nordbor ska sola 15min varje dag. Lite överdrivet kan man tycka, men vad visste dom om detta på 80-talet? No hard feelings.


Kommentarer
Postat av: Maggiebell

javisst, den är asball!

2010-03-20 @ 14:16:55
URL: http://maggiebells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0