definition moments

Jag har tänkt på en grej - nu snackar vi tankspritt - som kom på tal i sex and the city här om dagen. När ska man börja definera ett förhållande? Och nu menar jag inte, när det känns bra för båda två stadiet, jag menar hur vet man ens om man ska definera sitt förhållande till personen? Borde det inte var så att en del personer kan det helt enkelt inte bli mer med? Jag tror det är så, eller jag har helt enkelt kommit fram till det. En del personer - när jag skriver personer, klingar det killar i mina öron - kan man helt enkelt inte definer sig med. Dom kommer alltid bara kunna vara i ett fack. Aldrig två sammtidigt. Kan prata hela natten om helt absurt djupa grejer - JA. Ha mindblowing sex al night long - NEJ. get the picture? Fast tänk på det måste man egentligen defineras, varför inte nöja sig till den sist nämnda punkten? 

   

goodnight folk's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0