You're the storm that I believe in


Ingenting kan någonsin jämföras med hur mycket jag beundrar, älskar och värdesätter alla dina egenskaper. Ärlig, Varm, Vacker, Hysteriskt Rolig och Smart som få. Detta är du i ett nötskal k. Helt enkelt underbaroch bäst! Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att du är min vän, k. Men jag hoppas att du förstår det, eller det borde du göra med tanke på att vi ska till andra sidan jorden tillsammans! 

Det ska bli så himla kul att träffa W som fått dig på fall. Jag beundrar verkligen dig för all styrka som krävs för att er kärlek nu har blommat ut. Lite kul ska det ju faktiskt bli att träffa alla hans guda gåvor till vänner också! skämt åsido

Du kan oavsett vad räkna med mig, k.

                                     



 
  


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag älskar dig, din föralltid!

2010-01-12 @ 19:25:41
URL: http://wordsanddesires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0