WICKED GAMES

Kom och tänka på en lustig sak. Varför är det så att man alltid oroar sig över onödiga saker, som egentligen inte alls är så farliga som man tror då i stunden? Jag tror att vi tjejer är ganska så bra på detta. Men jag tror också att det beror på vad man har för känsla om en person t.ex. Om man går och oroar och bekymmrar sig över hur man ska göra eller inte göra så tror jag det beror på personen i fråga också. Missförstå mig inte, det är inte fel på den som tänker, utan tvärtom. Om man dag ut och dag in brain-stormar över någonting som berör en person, då bör det falla naturligt denna personen kanske inte är så där grym som man tänkte till en början. Å andra sidan kan man om man gör denna upptäckt, tänka sig att det lyckligtvis finns en annan mycket bättre kille!


pic 'te franco' by terry richardson .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0