Take me back down to earth!

Hemma. Trodde aldrig jag skulle säga det. Men nu är jag hemma, trotts det faktumet kan jag inte släppa alla femtio-elva grejer jag har i skallen. Gaaah! måste lära mig hur man slappnar av. Men men .
Känns i mitt huvud just nu som att jag sprattlar runt uppe i rymden och inte vet ut eller in på saker. Jag är stressad med andra ord. För mig brukar det vara så att när jag kommer hem och har haft mycket att göra, så brujar jag ändå lyckas varva ner när jag kommer hem. Inte nu. Men min bror blev glad när jag kom hem i alla fall.. Eller det kanske i och för sig berodde på bullarna jag hade med mig från jobbet?

Nu - te och thåström
Sedan - sova

  
pic by h.dahmm

good night!
ps. mr. g says hello
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

GUD VAD DU ÄR LIK DIN MAMMA PÅ DEN BILDEN!!! SÖT :)

2010-01-21 @ 20:00:36
URL: http://wordsanddesires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0