Meshell Ndegeocello

Precis nu. Precis just nu så kan jag mer än någonsin känna igen mig i en låt. Nu av Meshell Ndegeocello, wasted time. Känns lite halv konstigt att man så lätt kan relatera sig själv eller en speciell situation till en låt, som är producerad av någon man inte känner eller har någon som helst relation med. Dock skulle det ju vara lite halv trist om låten man relaterar sig själv till heter typ "kill them al!", som till största delen bara består av en massa skrikande från en halv pubertal, finnig kille.

Men denna låten är bra, riktigt bra. Bäst av allt är att den inte gör mig speciellt ledsen, som man kan tro. Den gör mig glad för jag vet att det inte är eller kommer vara på det här sättet längre. No more wasted time. This is my time.  


You rarely notice but I
I hang on your every word, everything you say
You're much to busy to notice me,you turn and walk away
Into another's arms,hopeless and shamed
Wish I could hold you that way
Brokenhearted I dream for you to notice me
Wasted time, on loving you

- lyrics by meshell ndegeocello


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0