Sunday bloody sunday


Söndag. Sista dagen på helgen. Men jag kan ärligt talat säga att jag har haft en riktigt bra helg. Jag har hunnit med utgång med vännerna, äntligen träffat min anna och pratat i sömnen. Inte så illa pinkat va? Egentligen så brukar inte jag, som jag sagt förut, tycka om söndagar speciellt mycket. Det är liksom lite ångest över hela denna dag. Men idag va det skillnad, för nu känner jag verkligen att allt går åt rätt håll! Nästa stopp på denna väg blir thåström på annexet den 5. Det kommer bli så jäkla grymt!
pics fom my weekend



anna och jag . fina fina du .


förfest . pic med mobil .

Nu blir det att ladda med thåström inför den 5. Imorgon kommer jag och k att ha fullt upp. Men dock med roliga saker och ärenden. To be continued.

Good night folk's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0