SEX BOMB LOVE MACHINE .

Glimten i ögat. Men trotts det.
Hur känner man sig när man är besviken och lite ensam? Precis på samma sätt som jag känner mig just nu. Jag har tänkt. Tänkt och tänkt. Men jag lyckas inte komma på något svar. Jag sitter i min trappa och tror på fullaste allvar att jag ska kunna knäcka nöten, men det har visat sig vara en omöjlighet.
Jag är trött på denna känslan. Den har funnits så många gånger hos mig, men den kommer aldrig, oavsett vad, att göra sig hemma-stadgad. Det är den stora och alltid lika envisa besvikelsen och förvirringen som har en tendens att bita sig fast på mig. Jag står här och skriker, för att förstå mig själv och vad det är jag gör för fel. Men jag har lärt mig en vikitg sak denna helgen. Det finns ingenting som dom i filmer kallar för romantik, i verkligheten kallar jag det för en stor, fet, rykande överskattning. Jag är ingen person som du behöver fjäska för, men jag är faktiskt en tjej, vilket du borde ha fattat vid det här laget. Men du var väl för upptagen med ditt eget race.
Glimten i ögat. Jag lämnar min plats högst upp i trappan.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0