Joy Surrender

Korten på bordet, min helg började riktigt bra. I fredags så åkte jag hem till fina anna efter plugget och satte igång med lite orginella tjej-grejer, sedan tog vi några öl och begav oss så småningom in till annexet. Jag mådde så jäkla bra denna kvällen. Thåström är en av mina absoluta favorit musiker och han tog spelningen verkligen till en annan nivå. Att gå på en konsert där det är en helt galen blandning av människor är bara toppen. Jag älskar att vara med olika sorters människor. På min högra sida stod en gammal man på 65år, på min vänstra sida en söder-kis i rutig skjorta och toffs och framför mig, en tomas di leva -look a like. Jag mår bra av att vara med olika sorters människor . Inspirerande, på ett lustigt sätt helt enkelt. 

Igår, alltså lördag, så åkte jag ut till Ingmarsö för att träffa g och hans kompis som precis kommit hem ifrån 3mån i norge. Det var jätte trevligt. Sammanfattning; fyrhjulingar, galna skratt attacker, grym musik, öl och en frusen stor-tå.


Nu sitter jag här i min trapp, iförd urtvättad jeans-skjorta, randigt linne och mammas tofflor och begrundar allt jag varit med om i helgen. Låter som en riktig einstein gör jag också. Men det har hänt grejer, det har det.
Och jag har absolut ingen aning om vad jag tänker - to be continued -

over and out .
for now .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0