hjärtan

Trodde att denna dagen skulle bli jobbig, jag menar hur tillfredställande är det att sitta hemma ensam på alla hjärtans dag? Egentligen så bryr jag mig inte, ibland lite tomt såklart. Men jag har kommit underfund med en viktig pettitess angående denna dag . Jag behöver inte fira att jag är tillsammans med någon om det nu skulle vara så, det bör man väl uppmärksamma i alla fall, det ska ju inte behöva finnas en dag som är ämnad för att "fira" sin kärlek? . Jag kommer att spendera denna alla hjärtans dag med en av mina närmsta vänner och det slår utan tvekan allt annat!
Fast en sak är säkert, nästa alla hjärtans dag kommer jag (om allt går vägen) vara med en solbränd f på andra sidan jorden, sittandes på en varm strand och dricka caiprinha's. Det ska jag fan börja fira redan nu ..

   

Kommentarer
Postat av: baby k

who are you going to spend this wunderful day with queen b?



i love you a lot

2010-02-14 @ 15:59:41
URL: http://wordsanddesires.blogg.se/
Postat av: elin

haha det gör du helrätt i att fira redan nu :D

2010-02-15 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0