BAY OF MARRIED PIGGS

Kollade på det alltid lika underhållande sex in the city här-om-dagen, och detta avsnitts huvudämne handlade om att upptagna kvinnor alltid antar att, kvinnor som är singlar ska försöka sno deras män . Låter kanske överdrivet, men tänk på det. Jag är säker på att det är så. Det behöver inte handla om att det är ett gift par, som det var i avsnittet. utan helt enkelt bara om man är tillsammans med någon. Om du är på krogen och börjar prata med en kille, helt oskyldigt, och denna killes tjej ser detta så kommer hon, med största sannolikhet, att drabbas av panik. Varför? Jo, för hon tror att du är ute efter att sätta klorna i honom. Har det aldrig slagit dessa tjejer att deras killar kanske inte alls är så perfekta som de tror och att jag som singel gärna överlämnar dessa slashasar till dem? Om jag pratar med en kille behöver inte det betyda att jag är intresserad av grabben.

Jag tycker detta är larvigt. För att inte tala om x-faktorerna. Om du snackar med ditt x kommer hans nurvarande tjej förmodligen tro att "era bortglömda känslor för varandra kommer att väckas till liv och att du nu kommer att förstå vilken underbar och egensinnad kille han innerst inne är" - vilket resulterar i att hon får panik och sätter drinken i halsen . Men för din del, resulterar detta bara i att du nu insåg ännu mer varför du dumpade stackarn.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0