RETRO COOLT ORDBAJS.

tänkte att jag skulle ordbajsa lite retro coolt. vakna upp av att n skriker som en galning i hallen. han har ont i halsen. mamma drar fram snowracern klumpigt och stressigt. drama. jag går upp. dansar en vals med herr chai. äter lite macka. äter lite halvfärdig pepparkaksdeg. får ont i magen. studerar vår s formade gran (som förövrigt var den sista granen på hela stället. behöver jag ens säga att en viss julstressad mamma blev lite lätt förbannad när pappa kom släpandes med denna så kallade gran..) sitter nu här och funderar på att dra på mig kängorna och entra den iskalla krigszonen gudingvägen-vivo. okej nu kör vi, dags för lite nötter. go nuts sweden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0