the night is silver around your neck.

Sitter i min säng. Känner hur förväntningarna bara stiger och stiger. Jag vet att allt kommer bli utomordentligt bra imorgon, men kan inte hjälpa att vara lite sådär nervös. Fan, imorgon börjar det. En riktig rivstart och snart är det slut. Men det gör ingenting för mig, det får gärna ta slut snart. Jag vill bort härifrån och få en uppfattning av vad som finns att hämta på andra platser. Åh jag är så jävla redo att jag skulle kunna ta mitt pick och pack o dra nu. Det pirrar i kroppen och jag kan knappt sitta still, så känns det. Fast en sak i taget, mössan ska på och champagnen ska ner först. Sen så är det okej. Jag måste verkligen sluta spekulera och sova istället. Men fan. Nu kör vi. Mösspåtagning imorgon - ska försöka låta allt kretsa kring det.

godnatt sverige, imorgon är det jag och mössan som kör.


Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| ee

Det skulle vara sjukt snällt om du kunde gå in här, på länken här under och rösta på min bild, nummer 12:)!

http://vadfanskajagheta.se/2010/april/finalisterna-i-tavligen.html#comment



KRAM

2010-04-30 @ 15:13:49
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0