godmorgon sverige

Fåglarna kvittrar, solen skiner som aldrig förr och båten är redo. Nej inte riktigt, men nästan. Eller snart i alla fall. Nu har jag varit uppe i två timmar och försökt mig på att plugga. Nu skiter jag i detta. Fan är det någon annan i svea som sitter och pluggar så som jag gör på lovet? Skulle inte tro det va. Nu drar jag, nu gör jag något kul. Njuter av livets goda lite. Klockan är tio på morgonen. Vad ska jag göra? Springa ut och busringa på grannens dörr? Kanske ringa och väcka alla på telefonlistan? (som mycket troligt ligger och sover = förbannade) Eller kanske bygga en träkoja? Idé torka. Jo, jag tackar ja. Jag antar att jag blir kvar här med mina halvt avdankade böcker. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0