en orgasm och en lajvare.

Någonting väldigt kul hände i måndags, som jag totalt glömt bort att arkivera - asgarv - då jag och Sofia satt på tåget påväg in till stan för att betala resan. Bredvid mig sitter en kvinna, tillsynes helt normal och kanske till och med ganska proper. Helt plötsligt hör jag ett stön. Men uppfostrad som jag är så började jag inte blänga, utan fortsatte kolla på den extremt lustigt varelse som satt lite längre bort i tåget, en lajvare med för små byxor, långt blont hår och som helt utan vidare satt och pratade med sig själv. Avvikande beteende? Check!

Men tillbaka till stön-kvinnan, som förövrigt Sofia inte märkte av speciellt mycket, då hon var fullt upptagen med att prata i telefon. Jag hör ett till stön och ett till och sedan ett litet ljud - som genast får mig att tänka på titanic då gammel Rose kastar ner halsbandet i havet, ni vet, åh!

Det nästa jag tänker på är Filip&Fredrik, när dom körde pogrammet high chaparall, då träffade dom en kvinna som på offentliga platser helt utan vidare fick orgasmer. Nu snackar vi en riktig upptäckt! Jag har alltså mött en person som har en orgasm-sjukdom! Hur häftigt är inte det! Om vi nu bortser från att jag ca fem minuter senare upptäcker att hon pratar i headset. Bummer. Men jag såg i alla fall en lajvare.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0