don't i please you right?

Sådär då var det avklarat, årets första grillfest. Avbockad och åh så bra. Min helg med mina vänner har varit helt grym - precis vad jag behövde. Grillning, sol, massor med skratt, charader, gitarr och en blick.

Idag kom jag och anna hem efter denna awesome fest, och gjorde tacos åt m, wille och nikki. Gott som faen va det. Vi har pratat minnen med m och tittat på en av världens bästa - om inte nostalgiska - film. Purple rain.

Jag är utöver detta kär. Ja, där har ni det. Jag säger bara en sak, prince, du är min man.


 


Kommentarer
Postat av: kajsa

i never wanted to be your wekeend lover.......

2010-04-25 @ 23:08:29
URL: http://wordsanddesires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0